Колегія МОН ухвалила остаточну редакцію Концепції Нової української школи. Про це повідомляє прес-служба МОН.
У Міністерстві освіти зазначають, що після громадського обговорення у формулу Нової української школи було додано елемент «нове освітнє середовище», а також прописано важливість психологічної підготовки вчителя.
«Концепція Нової української школи – це результат спільних зусиль чиновників МОН та громадськості. Під час громадського обговорення до МОН надійшло більше 60 листів із змістовними правками і зауваженнями до Концепції. Більшість з надісланих пропозицій була врахована», - наголошують у Міносвіти.
У відомстві також повідомили, що громадське обговорення показало, які теми потребують подальшої дискусії та деталізації. Зокрема, таких ключових тем п'ять: педагогіка партнерства, автономія школи і вчителя, визначення результатів навчання, механізми впровадження інновацій та питання фінансування.
За словами міністра освіти Лілії Гриневич, нова українська школа не може бути без нового освітнього середовища, яке б враховувало зміни у змісті освіти, у методиках викладання та доступі до навчання.
«Це обов’язковий елемент, і ми дуже вдячні громадськості за доповнення», - зазначила міністр.
Окрім цього, вона повідомила, що до кінця травня будуть написані нові державні стандарти для початкової школи, орієнтовані на компетентності, якими повинні володіти учні після завершення кожного окремого етапу навчання. Держстандарти почнуть діяти з 2018 року, але вже у 2017/18 навчальному році нові стандарти початкової школи пройдуть апробацію у деяких школах в усіх регіонах.
«Основна ідея нової школи полягає в тому, щоб перейти від школи знань до школи компетентностей, які включають знання, уміння та ставлення, засновані на ціннісній платформі. Відповідно до цього, мають бути оновлені державні стандарті, сформовано новий зміст освіти, запроваджені нові методики викладання, а також змінена структура школи», - наголосила Лілія Гриневич.
джерело http://osvita.ua/school/52819/
|