Меню сайту

Кабінет заступника

Кабінет словесника

БІБЛІОТЕКА

Погода

Міні-чат
200

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сегодняшние посетители:

Головна » Статті » Мої статті

МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ УЧАСНИКАМ ІІ (обласного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015»:орієнтовні запитання, тести, завдання

МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ УЧАСНИКАМ

ІІ (обласного) етапу всеукраїнського конкурсу

«Учитель року – 2015»:орієнтовні запитання, тести, завдання

 

Тема «Сучасний урок» (складено за однойменним посібником Шарко Валентини Дмитрівни, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри фізики Херсонського державного університету, докторанта Національного педагогічного університету імені

М. Драгоманова, провідного викладача всеукраїнської Відкритої педагогічної школи, учителя-методиста, соросівського вчителя)

 

  1. Які чинники впливають на проведення та результати уроку?
  2. Які форми організації навчального процесу, крім традиційного уроку, ви знаєте?(Індивідуальна, парна, групова(бригадна), колективна, фронтальна)
  3. Які характерні ознаки сучасного уроку?
  4. Які є типи сучасних уроків?урок засвоєння нових знань, ур. формування вмінь і навичок, ур. Узагальнення і систематизації знань, ур. Застосування знань, умінь і навичок, ур. Перевірки та корекції знань, умінь і навичок, комбінований урок.
  5. Які особливості уроків у системі навчання за моделлю прямого викладання?
  6. Які особливості уроків у системі навчання за моделлю кооперативного навчання?основні елементи коопер. Навч.: групова обробка інформації. Міжособистісне спілкування та вміння працювати в малій групі; особиста відповідальність; самостійний пошук учнем шляхів вирішення поставленої проблеми; взаємозалежність і безпосередня взаємодія.
  7. Які особливості уроку у системі проблемного навчання?
  8. Які особливості уроку у технології особистісно зорієнтованого навчання?
  9. Які особливості уроку у технології розвивального навчання?
  10.  Які особливості уроку у технології модульного навчання
  11.  Які особливості уроку у технології інтерактивного навчання?
  12.  Які особливості уроку у технології розвитку критичного мислення?
  13.  Які три стадії передбачаються при складанні плану-конспекту уроку?розробка дидактичної моделі навчання, визначення мети, визначення структури уроку.
  14.  Які функції виконує вчитель у підготовці та проведенні уроку?
  15.  Чому мета уроку є триєдиною?
  16.  Які є вимоги до добору навчального матеріалу у процесі підготовки до уроку?
  17.  Які загальнонавчальні вміння, за визначенням      В. О. Сухомлинського, відносять до найважливіших?
  18.  Які загальнонавчальні вміння і навички виділяє        Ю. Бабанський?
  19.  Які є основні недоліки в організації уроку?
  20.  На які дві групи поділяються принципи навчання ?
  21.  Які з них належать до групи загального характеру, а які – до специфічних, характерних для певного виду технологій навчання ( модульної, креативної тощо)?
  22.  Які ви знаєте традиційні методи навчання?
  23.  Які серед способів організації навчальної діяльності сьогодні є домінуючими?
  24.  Які є прийоми контролю та самоконтролю?
  25.  Які є евристичні методи навчання?
  26.  Які прийоми навчання найкраще використати в роботі з обдарованими дітьми? Які використовуєте ви?

 

Завдання:

  1. Дайте визначення поняття «урок».- це динамічна варіативна форма організації навчальних занять на основі взаємодії вчителя та учнів, при якій збігаються часові рамки, постійний склад учнів і певна дидактична організація, яка включає зміст, форми, методи та засоби навчання, які систематично застосовуються для вирішення задач навчання, виховання та розвитку учнів у процесі навчання.
  2. Перерахуйте основні його компоненти.
  3. Розтлумачте термін «методи навчання». Назвіть їх. Способи діяльності, які використовуються вчителем і учнями в їх сумісній і взаємопов’язаній діяльності, спрямованій на досягнення цілей навчання.
  4. Розпишіть три групи засобів навчання.
  5. Доповніть подану структуру комбінованого уроку:

Назва етапу

Психолого-педагогічні особливості діяльності

 

учителя

учнів

 

Експозиція

Повідомлення або

формування разом із учнями цілі, теми уроку (проблеми, плану)

 

?

 

Презентація

 

 

Ознайомлення з основними положеннями нового матеріалу, створення умов для самостійного пошуку закономірностей, інформації тощо?

Сприймання та часткове осмислення нового або самостійного

здобуття знань

Відпрацювання нового матеріалу

Організація вправ із відпрацювання нового матеріалу, його застосування до розв’язання задач.?

?

Контроль, оцінка

Контроль і оцінка раніше вивченого; контроль і оцінка рівня оволодіння новим матеріалом; контроль і оцінка самоорганізації учнів, їх уміння вчитеся?

?

Організаційно-пов’язуючий етап

Ознайомлення зі

структурою домашнього зав-дання, із якого учні можуть обирати за бажанням окремі зав-дання

?

 

 

Повний документ /doc/100_.docx

Категорія: Мої статті | Додав: kurgan_l (2015-04-07)
Переглядів: 849 | Теги: конкурс, Завдання, тести, учитель року | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт


Пошук

Особистий кабінет
Вівторок - 2024-04-23 - 11:02 PM
Email:
Пароль:

Годинник

Хмара тегів
[2015-04-07][Мої статті]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ УЧАСНИКАМ ІІ (обласного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015»:орієнтовні запитання, тести, завдання (0)
[2015-11-11][Мої статті]
Відкритий урок ‑ причина стресу вчителів (0)
[2016-04-04][Мої статті]
Цікаві факти системи освіти Фінляндії (0)

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Відпочинь!

Друзі сайту