Меню сайту

Кабінет заступника

Кабінет словесника

БІБЛІОТЕКА

Погода

Міні-чат
200

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сегодняшние посетители:

Головна » Файли » Методичні рекомендації

Методичні рекомендації щодо проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань уникнення враження мінами і вибухонебезп
2015-03-27, 11:52 AM

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

 

№ 1/9-385 від 30 липня 2014 року

 

Департаменти (управління) освіти і науки

обласних та Київської міської державних адміністрацій

Інститути післядипломної педагогічної освіти

 

Міністерство освіти і науки надсилає методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами (додаток 1); поведінки у надзвичайній ситуації (додаток 2).

 

Заступник Міністра Павло Полянський

 

Додаток 1

до листа Міністерства освіти і науки України

від 30.07.2014 р. № 1/9-385

 

Методичні рекомендації

щодо проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами.

 

Міни і вибухонебезпечні предмети забрали і скалічили безліч людських життів. Цей жах триває і зараз.

 

8-го грудня 2005-го року, на рівні Генеральної Асамблеї ООН прийнята резолюція № A/RES/60/97, в якій висловлюється глибока стурбованість і занепокоєність масштабними гуманітарними проблемами, викликаними наявністю цієї грізної зброї – мін і вибухонебезпечних пережитків війн і військових конфліктів. У даній резолюції підкреслюється необхідність посилення уваги з боку держав, котрі зіштовхуються з мінної загрозою, а також проводиться відвертий заклик до країн, громадських і не урядових організацій з метою запобігання подальшого використання мін та інших аналогічних небезпечних вибухових пристроїв.

4 квітня офіційно проголошено Міжнародним днем просвіти з питань мінної небезпеки і допомоги в діяльності, пов’язаної з розмінуванням. Небезпека, яку несе в собі використання цього виду озброєнь, має більш серйозні і більш тривалі соціально-економічні наслідки як для мирного населення держав, де є проблема мін і замінованих об’єктів, минулих наслідків військових конфліктів, так і для тих, хто використовує цю зброю у своєму арсеналі.

Декілька загиблих щороку - трагічна реальність. Гинуть дорослі, намагаючись здати небезпечну знахідку до пункту прийому металобрухту або при спробі розібрати пристрій з метою отримати вибухову речовину; гинуть діти, які з цікавості підкладають боєприпаси у багаття.

Натрапити на небезпечну «іграшку» можна практично скрізь: у лісі, у старому окопі, на свіжозораному полі, на власному городі й навіть на вулицях міст. І якщо вибухові пристрої серійного зразка легко розпізнати за зовнішнім виглядом і діяти відповідно до ситуації, то саморобну вибухівку, що може з’явитися на вулицях міст і селищ, розпізнати набагато складніше. Небезпека терористичних актів, від яких не застрахована жодна країна світу, робить питання поводження із невідомими, залишеними без догляду речами украй актуальним.

Повний документ /doc/metodichni_rekomendaciji_shhodo_provedennja_besid_.docx

 

Категорія: Методичні рекомендації | Додав: kurgan_l | Теги: вибухонебезпечні предмети, бесіда, методичні рекомендації
Переглядів: 170 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт


Пошук

Особистий кабінет
Неділя - 2024-05-19 - 4:45 AM
Email:
Пароль:

Годинник

Хмара тегів
[2015-04-07][Мої статті]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ УЧАСНИКАМ ІІ (обласного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015»:орієнтовні запитання, тести, завдання (0)
[2015-11-11][Мої статті]
Відкритий урок ‑ причина стресу вчителів (0)
[2016-04-04][Мої статті]
Цікаві факти системи освіти Фінляндії (0)

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Відпочинь!

Друзі сайту