Меню сайту

Кабінет заступника

Кабінет словесника

БІБЛІОТЕКА

Погода

Міні-чат
200

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сегодняшние посетители:

Головна » Файли » Методичні рекомендації

Методичні рекомендації щодо навчання в початковихкласах у 2014-2015 н.р.
2015-03-26, 2:42 PM

Додаток 2

до листа Міністерства

освіти і науки України

від 01.07.2014р. № 1/9 - 343

 

Початкова школа

Організація навчання у 1, 2 і 3 класах у 2014/2015 навчальному році здійснюватиметься за навчальними програмами, розробленими відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти та затвердженими наказом Міністерства від 12.09.2011 № 1050 «Про навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних за­кладів», а саме:

Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 1-4 класи. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2012;

Учебные программы для общеобразовательных учебных заведе­ний с обучением на русском языке. 1-4 классы. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.

Відповідно до наказу Міністерства від 22.04. 2014 № 500 «Про проведення експертизи та громадського обговорення типових на­вчальних планів та навчальних програм для дошкільних та загаль­ноосвітніх навчальних закладів» відкореговано державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів початкових класів.

У навчальній програмі з математики для учнів 1-го класу у темі «Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через роз­ряд» у державних вимогах до рівня загальноосвітньої підготовки учнів фразу «застосовує прийоми обчислення у межах 100 без переходу че­рез розряд» замінити на «має уявлення про спосіб додавання і відні­мання двоцифрових чисел без переходу через десяток й виконує від­повідні обчислення за зразком». Наголошуємо, що ця тема подається для ознайомлення, тому не є обов’язковою для вивчення та контролю.

У 2 класі тема «Арифметичні дії додавання й віднімання без пере­ходу через розряд» (стор.150) є обов’язковою до вивчення.

Під час її вивчення учні мають засвоїти такі випадки обчислення, як 45+20; 45-20; 45+2; 45-2; 45+22; 45-22.

Другокласники ознайомлюються з усіма таблицями множення та ділення одноцифрових чисел. Не варто вимагати від школярів засвоювати напам’ять результати множення чисел 6-9 і ділення на числа 6-9 під час обчислень. Для кращого засвоєння даних обчислень пропонуємо дозволити учням користуватись готовими таблицями.

У 3 класі, під час повторення теми «Таблиці множення і ділення» слід звернути увагу на повноцінне засвоєння таблиць множення і ділення.

У навчальній програмі «Літературне читання» (2-4 класи) у змістовій лінії «Коло читання» вказано, що перелік не тільки творів, а й авторів є рекомендованим і може бути змінений укладачами під­ручників та вчителями.

До змісту навчального матеріалу з природознавства в 3 класі у частині теми «Людини та її організм» внесено таке уточнення: «Не­рвова система й органи чуття».

Повний обсяг документу розміщений /rekomendatsii_mon_pochatkova_shkola.doc

Категорія: Методичні рекомендації | Додав: kurgan_l | Теги: базові дисципліни, початкова школа, методичні рекомендації
Переглядів: 171 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт


Пошук

Особистий кабінет
Субота - 2024-05-18 - 10:24 PM
Email:
Пароль:

Годинник

Хмара тегів
[2015-04-07][Мої статті]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ УЧАСНИКАМ ІІ (обласного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015»:орієнтовні запитання, тести, завдання (0)
[2015-11-11][Мої статті]
Відкритий урок ‑ причина стресу вчителів (0)
[2016-04-04][Мої статті]
Цікаві факти системи освіти Фінляндії (0)

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Відпочинь!

Друзі сайту